خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 14:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جلالی:

پیگیری برای ازسرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان/5 هزار زمین برای ساخت واحدهای ویلایی در این منطقه آماده واگذاری است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، ضمن تاکید بر ضرورت ازسرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان از برنامه‌ریزی برای واگذاری 5 هزار زمین جهت ساخت واحدهای ویلایی در این منطقه خبر داد.

حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به عدم ساماندهی پروازهای فرودگاه رفسنجان، گفت: متاسفانه برغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز موفق نشده‌ایم که پروازهای فرودگاه رفسنجان را ساماندهی کرده و متأسفانه این ظرفیت بزرگ بلااستفاده مانده است و امیدواریم امسال پروازها از این فرودگاه راه‌اندازی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: ما 3 راه اساسی 10، 19 و20 کیلومتری در این منطقه داریم که تقریبا بخش‌هایی از آنها آماده آسفالت و افتتاح هستند و تسریع روند تکمیل مابقی این مسیرها نیز باید پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه تامین مسکن در این منطقه، یادآور شد: در حوزه تامین مسکن 5 هزار زمین در این منطقه آماده واگذاری است که در گذشته قرار بود به شکل تراکمی و آپارتمانی ساخته شوند اما در نهایت مقرر شد که تبدیل به واحدهای ویلایی شوند.

وی افزود: به زودی قرعه‌کشی برای واگذاری این زمین‌ها انجام می‌شود و در مورد اینکه به صورت مشارکتی یا شخصی ساخته شوند باید وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌گیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آنچه مسلم است این اقدامات ارزشمندی است که در پرتو حمایت دولت سیزدهم برای تامین رفاه شهروندان این منطقه انجام شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377107
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار